پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:54 - 1398/10/14

پیش‌بینی قیمت طلا در هفته پیش‌رو / احتمال افزایش قیمت طلا چقدر جدی است؟

رئیس اتحادیه طلا تهران می‌گوید: فضای سیاسی حاکم بر کشور بر روند نوسانی قیمت طلا بی‌تاثیر نیست. با توجه به اتفاقات اخیر ممکن است قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار به مرز ۵۰۰ هزار تومان برسد.
کارگر آنلاین: رئیس اتحادیه طلا تهران در پاسخ به این پرسش که قیمت دلار و طلا تا پایان هفته چه روندی خواهد داشت؟ به تجارت‌نیوز گفت: قطعا فضای سیاسی اخیر در افزایش قیمت بازارها بی‌تاثیر نیست. به عنوان مثال طی دو روز گذشته قیمت انس جهانی طلا با نوسان زیادی همراه بوده؛ به طوری که روز گذشته قیمت انس جهانی طلا به بالاترین حد خود یعنی هزار و ۵۴۰ دلار نزدیک شده است.
 
 
 
ابراهیم محمدولی افزود: قطعا افزایش قیمت انس جهانی، قیمت طلا و سکه را در بازار دچار نوسان خواهد کرد. بنابراین امروز احتمال نوسان شدید قیمت طلا و سکه را در بازار خواهیم داشت. به‌ طوری‌که ممکن است هر گرم طلای ۱۸ عیار به مرز ۵۰۰ هزار تومان نزدیک شود.
 
 
او اظهار کرد: با توجه به اینکه در ماه‌های پایانی سال قرار داریم نوسان افزایش قیمت دلار، سکه و طلا غیر قابل انکار است. امیدواریم مسئولان اقتصادی ما نیز در این وضعیت همانند گذشته برنامه دقیقی بر روند بازار فعلی طلا و ارز داشته باشند.
 
 
محمدولی با اشاره به آخرین معاملات در بازار طلا گفت: براساس آخرین معاملات انجام شده در هفته گذشته، قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار به قیمت ۴۷۷ هزار تومان رسید و همچنین پیش‌بینی می‌شود قیمت سکه تمام بهار آزادی نیز امروز به مرز چهار میلیون و ۷۰۰ هزار تومان برسد.
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین